Komt er inderdaad een pirates of the caribbean 5?

Ik had er gezien dat iemand zei dat er een andere komt en de film heeft een open eind (na de aftiteling) dus mijn vraag komt er een potc5??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zie deze vraag:
http://m.goeievraag.nl/vraag/186925
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terry Rossio (de scriptschrijver) heeft de script voor de vijfde film al af en heeft hem bij de Disney studio geleverd. Het zal geen vervolg zijn op deel 4. En Johnny Depp heeft gezegd dat hij weer van de partij is als deel 4 succesvol is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker johnny depp heeft het zelf gezegd ze willen zelfs deel 5 en 6 achtermekaar door gaan filmen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zag het op tv bij shownieuws of hart van nederland weet nie meer welk van de 2 ik denk niet dat ze tegelijk uit komen want bij harry potter deden ze dat ook niet(ook alletwee de delen achter mekaar door gefilmt)
Ik heb geen idee, maar hoop het wel!
Ben een ongelofelijke Pirates fan :)