Films: mobiel weggooien?

Ze gooien hun mobiel weg om niet getraceerd te worden. Maar waar niet gewoon alleen de simkaart? Of kunnen ze je dan nog steeds traceren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Via je IMEI-nummer ben je toch te traceren. Je kunt immers gewoon 112 bellen als er geen simkaart in je telefoon zit.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zodra er een batterij in je mobiel zit kan je getraceerd worden, al of niet aangezet of voorzien van een simkaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat voor het effect leuker..
Ook is het mogelijk via het imei nummer een gsm te traceren... Dus pas maar op..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel simpel : in tomtom hoef je ook geen sim card in te doen. en als je weet waar je bent dan ben je niet de enige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?
bamibal
12 jaar geleden
@IAsk: onzin
OMDAT ze meestal haast hebben (in die film als ze dat mobiel weggooien).

zie jij je al, terwijl je rent voor je leven dat klepje open peuteren, batterij eruit (niet verliezen) sim kaart eruit, batterij weer terug, klepje (o je waar is dat gebleven) weer terug en dan weer verder rennen.