De horror Film : the death tunnel komt er een vervolg? en de einde is zo raar kan iemand me dat uitleggen?

Nou ik heb de film the death tunnel gezien. hij was echt leuk. maar op het einde zegt het meisje ja ik wil weer terug? ? ? ? ? ? ? ? DAT DOE JE TOGH IN GODSNAAM NIET?! en dat zegt de man ja oke laten we terug gaan -_-’‘ en een geneeswwijze bedenken?????? waarom doen ze datt??? en komt er een vervolg? want ik heb van een vriendin gehoord misschien wel? kan iemand me het uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb gehoord dat de producer het tweede deel in juli wil uitbrengen. Het einde is nogal open. Dit is een bekende truc in filmwereld om mensen naar de bioscoop te lokken voor de sequal. Waarom het meisje terug wil, is natuurlijk onduidelijk. Ook om voorgenoemde reden. Mijns inziens wil de regisseur hiermee duidelijk maken dat ieder mens worstelt met een innerlijke struggle. Iedereen heeft de neiging om te verlangen naar plaatsen in het leven waar iemand veel heeft meegemaakt. Vaak zijn dit goede herinneringen, zoals aan de plaats waar je bent opgegroeid. In de psychologie wordt algemeen aangenomen dat dit verschijnsel zich ook voordoet bij plaatsen waar men trauma's heeft opgelopen. Aangezien je in je (achter)hoofd toch steeds aan die plaats terugdenkt, verlang je er naar terug. Dit doet zich bijvoorbeeld ook voor bij mensen die voor langere tijd gegijzeld worden. Zij verlangen terug naar de persoon die ze in gijzeling heeft genomen. Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik hem heb gezien, maar als ik het me goed herinner was dat meisje al die tijd al een geest, ze hielp alleen die jongen eruit te komen.