Hoe eindigt de serie 'lost'?

Wat zal het plot zijn van de serie 'lost', hoe eindigt het eiland, en wat is de 'clou' van het verhaal denk je?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Uiteindelijk zal blijken dat ze allemaal gestorven zijn in de crash en dat het eiland een soort limbo voor ze is waar ze geconfronteerd worden met zichzelf en hun acties.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met 'Found'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet je even aan Matthew Fox vragen, hij is de enige die het weet.