ik heb wel een 3d tv, maar de dvd speler is een standaard blu-ray. moet het ook echt een 3d speler zijn of is alleen een 3d tv genoeg?

Ik probeer een 3d film te kijken, maar het 3d effect komt niet goed uit. tv. is wel 3d de dvd speler een standaard blu-ray.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor 3D is het inderdaad nodig om een blu-ray speler te hebben die dit ondersteunt. Er staan zeg maar twee beelden voor elk frame op de blu-ray dvd. Met een gewone speler krijg je of 1 van beide beelden te zien (bij 3D/2D schijfjes) of helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

meestal (geloof ik) wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult echt een 3D blu-ray speler erbij aan moeten schaffen. Anders mis je het 3D effect. Als je interactieve TV hebt kun je vaak ook 3D films bestellen. Dat kan wel.