In welke film komt er een duivel en een engel voor? Of een slecht en goed geweten? En welke acteurs zijn dat dan?

We hebben een thema feestje Films met oud en nieuw en ik heb al een rode jurk dus wilde ik als duivel of slecht geweten maar ik niets vinden over een film, dus vandaar.

Toegevoegd na 47 minuten:
Mijn vriend gaat trouwens in het wit dus hij zal het goede geweten of de engel zijn..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (7)

The devil wears Prada
Alleen is het alleen de titel en verder niet meer in de film. Het geeft je wel de mogelijkheid om stiletto's en haut couture aan te doen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vind je The Devil's Advocate wat?
Het gaat over een advocaat die in verschillende zaken cliënten en hun standpunten verdedigt, terwijl deze lijnrecht tegenover die van hem ingaan. Hij krijgt verschillende aanbiedingen, die hij moeilijk kan weerstaan en waarh hij veel voor op het spel zet. De film gaat over de constante strijd tussen verleiding en geweten. Uiteindelijk ontdekt hij dat al het slechte in zijn leven is veroorzaakt door Satan, die zijn vader blijkt.

Ik heb de film al een tijdej geleden gezien, dus de beschrijving is misschien wat onvolledig / niet precies juist, maar dit was even om je een indruk te geven.

De advocaat heet Kevin Lomax en wordt gespeeld door Keanu Reeves. De Satan, John Milton, wordt gespeeld door Al Pacino. Voor meer informatie / andere belangrijke acteurs verwijs ik je door naar de link!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dogma, met Ben Affleck en Chris Rock als ik me niet vergis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
angels and demons!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de series ANGEL en BUFFY hebben ook veel demonen en engelen .
film ; LITTLE NICKY van adam sandler (hij is een zoon van een engel en de duivel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Bedazzled" is een leuke comedy met Elizabeth Hurley in de hoofdrol als satan. Een engel komt er niet in voor, zo zover ik me kan herinneren. Het is een soort Faust-verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vele films en nog meer verschillende verschijningen van de duivel! Als je de jurk al hebt is de volgende site misschien niet het best maar met 59 verschillende kostuums zit er misschien wel een idee bij qua extra aankleding of make-up! http://www.halloweenexpress.com/devil-costumes-c-525.html