Wie is die blonde stoot!?

Die brunette is belle dat weet ik, maar wie is die blonde nou ook al weer???

Toegevoegd na 16 uur:
Hahahaha wat een geweldige reactie!!! XD, nu jullie t zeggen, ja inderdaad :p bedankt allemaal :) omdat elk antwoord natuurlijk goed is kies ik maar gewoon de eerste als beste antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
itsme
12 jaar geleden
Wilma Flintstone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee itsme!!! :OP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent een plaatje euca!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe mij toch maar die linker.

Het beste antwoord

Die blonde is assepoester :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die blonde dame is Assepoester.
Kimath
12 jaar geleden
Ha, die Chelsea16;

Assepoester is voor de lezertjes van Nederlandse sprookjes, maar mevrouw zelf wenst liever als Cinderella aan te worden gesproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha wat grappig, die blonde is Assepoester nadat de goede fee haar heeft omgetoverd, beetje appart dat ze Assepoester zo mooi afbeelden want 90% van de film loopt ze in een oud kloffie haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Assepoester. oftewel cinderella, oftewel getrouwd met een prins en dus bezet :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mevrouw staat momenteel op Marktplaats met een paar glazen muitjes, die ze te koop aanbiedt. Wegens teleurstelling, staat er bij, vraag naar Cinderella. Tel 06 en nog wat.