Is de film 'Fanfare' van Bert Haanstra nog ergens online te bekijken?

Liefst zonder hem te hoeven downloaden. Lijkt me een leuke film.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Ja dat kan voor 99 cent op onderstaande bron.
Het Nederlandse archief voor 'dit soort' films.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is echt een heel leuke film. Je kunt hem nog kopen in Giethoorn, in het cafe waarin een deel van de film zich afspeelt.
Ik ben er pas geweest op een excursie. Online is hij niet te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel jammer, dan zal ik hem daar maar kopen. Op Bol.com zag ik alleen maar dvd boxen van 40 euro, dat vind ik toch wel iets te veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor tien DVD's vind ik dat nog alleszins meevallen - je kunt er geen avondje meer van met zijn tweeen naar de bioscoop ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel waar ja
Hij is nog wijd en zijd te verkrijgen op video, meestal in verzameldozen.Helaas heb ik online geen enkele versie kunnen vinden, alleen wat fragmenten. Ik vrees dus dat hij nog niet vrijgegeven is.

Ook op (illegale) downloadsites is soms de titel wel te vinden, maar dan in de regel met 0 seeders , en dat schiet niet op natuurlijk; blijkbaar geen populaire film in dat circuit. Hij is tenslotte al 53 jaar oud.

Gelukkig zijn er nog verschillende boxen met het complete werk van Haanstra te verkrijgen. Ook tweedehands, en soms ook losse films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie trouwens nu dat hij op freerecordshop.nl ook nog voor een 10 euro te bestellen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even doorzoeken. Ik heb hem wel via een torrent binnen kunnen halen.
Naar mijn weten is de film (uit 1958) niet on-line te bekijken. Wel is de film op DVD verschenen en is nog te bestellen in de diverse (internet)winkels. Op de DVD staan ook nog een aantal extra's zoals de beroemde documentaires Glas en Over Glas Gesproken.

De film duurt 83 minuten, de extra's totaal 63 minuten. Het blijft een mooie film en ben dan ook blij dat ik de DVD bezit!
Op YouTube zijn nog wel enkele fragmenten te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=v8ia00cJ8nE