Je beste optie is je films kopen bij de BRITSE instantie van Amazon. Dus op www.amazon.co.uk

Hier gaan films soms voor een tiende of de helft van de nederlandse prijs.

Computergames ook!

Je hebt dan wel een creditcard nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar bij films dus geen ondertiteling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben allemaal sowieso engelse ondertiteling. Je kan zelf eventjes onderzoek doen of het misschien een europese uitgave is die ook nederlandse ondertiteling heeft. Met engelse ondertiteling krijg je wel het meeste mee van de film, en leer je het snelste engels ;)

Andere antwoorden (4)

Je moet ze soms net treffen, maar winkels zoals Blokker, Marskramer, Kruitvat enz. hebben soms best nieuwe films voor weinig geld.

En op internet vind je vergelijkingssites waarin de goedkoopste aanbieder bovenaan staat. Dat kan soms enorm schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Media markt jammer genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saturn in Wilrijk (Antwerpen) naast Ikea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
videoland je kan daar films huren en ik denk ook kopen