alien vs predators
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alien
Aliens
Alien 3
Alien Resurrection
Predator
Predator 2

Toegevoegd na 27 seconden:
Pandorum is ook spannend.
Kimath
13 jaar geleden
skyline, the fourth kind, signs, war of the worlds, the sphere enz enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar een Haags debat!
Er zijn er bij die niet van deze wereld lijken te zijn...

Anders: ET, of Invasion of the body snatchers...

Toegevoegd na 5 minuten:
Zo`n beetje in elke Star Trek film kom je wel Aliens tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
E.T!!!!!
Cool!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha een Haags debat! + voor invasion of the body snatchers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Invasion of the body snatchers is ook leuk, ik zat er pas met mijn kinderen naar te kijken en die vonden hem net zo eng als ik toen ik die leeftijd had!
The Fifth Element is briljant, heel grappig, zit ramvol met actie en goede acteurs, is schitterend vormgegeven en heeft een vette soundtrack. En aliens in alle soorten en maten. De beste film ooit, volgens mijzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(+)
War of the Worlds
District 9 (Fantastisch)
E.T.
Men in Black 1
Men in Black 2
Monsters inc. (animatie)
Alien vs Predator
Alien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je alleen al voor District 9
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook een van de beste films die ik tot nu toe heb gezien ;D
er komt binnenkort een nieuwe film in de bios genaamd paul waar een alien in speelt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
war of the worlds, indeypandance day, star wars, E.T & the day that the earth stood still.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb pas een mooie alien film gezien die pas 22 april in de bios komt( film heb ik gedownload, was al te downloaden op spotnet) de film heet : 'Word invasion: Battle Los Angles.'

Echt een mooie film !!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
A fire in the sky.
Da's een goeie.
En nog echt gebeurt ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
District 9 vond ik erg goed- eens een keer geen standaard verhaal met standaard Hollywood-sterren op een standaardlocatie.

The Arrival (met Charlie Sheen) is ook stoer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cloverfield is een mooie alien film ook best goed te volgen