Weet iemand meer over de komst van Crank 3D

Weet toevallig iemand meer over de komst van Crank 3(D)? Er zijn al 2 films van die ik allebei op DVD heb! Ik heb een hele tijd eens ergens gelezen dat er in mei 2011 een vervolg zou komen, maar heb helaas nergens een aankondiging ofzo kunnen vinden.. Graag zou ik willen weten of dit vervolg er aan komt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vorig jaar werd er vertelt dat er een 3d versie zou komen en het script al klaar zou liggen, maar er is nu nog niks bekend dat de opnames al begonnen zijn, dus denk dat het in mei nog niet verschenen is

Toegevoegd na 3 minuten:
en over de acteur Jason Statham, zijn er geen plannen voor een nieuwe film van Crank. zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel! Ik ga het in de gaten houden! Ben heel erg benieuwd...!