Ik wil de laatste 10 minuten van Final Destination gebruiken voor een project, hoe kan ik daar het beste aan komen? Deel 1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De film op je computer zetten, en dan met een programma zoals windows movie maker (of wat je ook gebruikt) de laatste 10 minuten eruit knippen. Dit kan je vervolgens opslaan, en dan heb je het.

Pas wel op dat de film ook auteursrechten heeft, dus pas op met het uiteindelijke project op youtube te zetten o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op youtube heb je stukken van films, je download t filmpje op een of andere manier, dan ga je naar windows movie maker. Dan editen en in je project stoppen