Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de film ''De Eetclub'' zien?

Deze film MOET ik zien voor school.Alleen draait hij niet meer in de bioscoop en is nog niet op DVD.Ik wil er prima voor betalen alleen heb ik geen credit card.Wie wil mij helpen? Ik ben al die sites waar je films kan huren al bij langs geweest ook hier kan ik hem niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me erg sterk dat je de film MOET zien van je school als die film niet in de bios draait en ook nog niet op DVD uit is. Moet je niet gewoon het boek lezen voor je lijst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is dit niet echt een juist antwoord maar misschien kun je hem illegaal downloaden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad geen juist antwoord, want in feite zet je nu iemand aan tot stelen. Niet echt gepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er wel op dat een film vaak afwijkt van het boek en dat kan je tijdens een eventueel mondeling behoorlijk de das om doen (want reken maar dat de leraar de film ook gezien heeft en precies weet waar het afwijkt van het boek... succes dus).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Aannemende dat je niet op de filmacademie zit: MOET je het boek lezen... Voor film, probeer filmhuis of verhuur/videotheek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben bang dat je naar goes of zevenaar moet.
daar draait hij deze week nog, zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miss staat hij op ond-films.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Wehkamp kun je hem bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet voor 22 april

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding