welke film heeft de quote: wanna play (a game)?

of iets wat er op lijkt. behalve de film child's play, dat weet ik namelijk al. er moeten toch wel meer bekende films zijn met die zin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

The Game met Sean Penn en Michael Douglas uit 1997
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

de Saw reeks, daarin zegt de moordenaar, "Wanna play a little game"

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is blijkbaar "I want to play a game"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij is het Saw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij had het hierboven al over child's play. Dat is de film met chucky erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow shoot! Ik was toch helegaar in de overtuiging dat die film Chucky heette haha... my bad ;-)
En natuurlijk Wargames! Geweldige film waarin een scholier de computer van het Pentagon hackt en zo bijna een kernoorlog veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Ken uw klassieken!