hoe maken ze kots-overgeef-scenes in films, series?

Je kan toch niet overgeven op commando? Of doen ze dat...Beetje vieze vraag maar wil het al lang weten hihiih

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken wel iemand die kan overgeven op commando. Maar ik denk niet dat hij kots-stand-in is in al die films...

Antwoorden (3)

Nou en of je kunt overgeven op commando ; maar voor films is dat meestalvolgens mij nooit nodig. Als het maar om een klein beetje gaat, is het een kwestie van kokhalsgeluiden, een mond vol smurrie (yogurt ofzo) en montage.

Als het om extreem overdreven kotsscenes gaat (zoals in Guesthouse Paradiso van Bottom, of de deftige dames in Little Britain enzo) is het gewoon een kwestie van een slang (waaruit de schier eindeloze stroom smurrie wordt gespoten) op de juiste plek naast het gezicht houden zodat je de slang niet ziet, en zorgvuldig filmen. Erg low budget eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guesthouse Paradiso was geniaal XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral dat oranje rubberen pak.......
Kimath
13 jaar geleden
Of die geniale sketch van Monty Python :P
http://www.youtube.com/watch?v=MlfcF1I5e_g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, Mr. Creosote; vreselijk ! Dar hebben ze nu ook een sausdispenser van ofzo.
http://www.amazon.co.uk/Monty-Python-Creosotes-Sauce-Dispenser/dp/B004AE2T06
Scène uit juiste hoek filmen. En overdreven diep in (namaak) toilet en/of wasbak. Yoghurt met müsli in de mond en uitspugen. Door in geluidsnabewerking de kots geluiden er extra zwaar onder te zetten is illusie compleet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men kan een vloeistof aan de acteur wat het kotsen opwekt , maar dat zal men bij de duur betaalde acteurs niet doen . Dus waarschijnlijk nepkots met geluiden.