hoe kan ik zien of een film ondertiteld is

ik wou een film downloaden, maar toen ik hem eenmaal had gedownload zag ik dat hij niet was ondertiteld hoe kan ik dat herkennen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vaak staat er dan in de torrent zelf of er ondertiteling bij staat. Dit wordt aangegeven door het woord SUB.
Bij de meeste torrent sites kun je extra info over de film lezen, bijvoorbeeld in welke taal het gesproken is en ook of er eventueel embedded subs zijn (die dus gewoon al bij de film zitten) of te downloaden subs, deze moet je dan later nog installeren en dan kan je de film ook met subs kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je films gaat downloaden, kijk dan of er in de titel NLsubs of DivxNL of iets dergelijks staat. Dan weet je zeker dat er Nederlandse ondertiteling bij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet dat al in de naam van het bestandje vermeld staan zoals hierboven iemand ook al zei. Verder kan het zo zijn dat er bij in het download mapje .srt bestandje zit. Een .srt betsandje is de ondertiteling.

Mocht er geen ondertiteling bij zitten, kun je ze ook downloaden op http://www.nlondertitels.com/. Zet het bestandje in dezelfde map als de film en zorg dat zowel de naam van het filmbestandje als die van de ondertiteling dezelde naam krijgen. Anders werkt het niet.