Welke films hebben grotendeels een metal of hardrock soundtrack?

Titels, niet genres

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Natural Born Killers! Top cast top regiseur en dito soundtrack

Death race! Heerlijke soundtrack waar je je wel in kan vinden denk ik :)

De Resident Evil films hebben ook een heerlijke ruige soundtrack (zijn 4 delen).

orgasmo. wel een beetje grappige fim de sound track is onvervalste jaren 80 hard rock.een goed nummer al zeg ik het zelf terwijl ik niet zo'n hard rock fan ben

Lost Highway - David Lynch Soundtracks Rammstein: Heirate mich en Rammstein Toegevoegd na 1 dag: Threat (2006 Matt Pizzolo) Cult Film - soundtrack Atari Teenage Riot.

- Dawn of the dead (down with the sickness - disturbed) - The wrestler (Accept - Balls to the Wall, Quiet Riot - Metal Health, Guns-N-Roses - Sweet Child of Mine, and Ratt Round and Round). - A nightmare on elmstreet ( Dokken - dream warriors) - Final Destination 1 ('Into the Void' - Nine Inch Nails) - Mission impossible 2 (Take a look around - Limp Bizkit)

Flash Gordon (gehele soundtrack van Queen) Heavy Metal Heavy Metal 2000 The Matrix Mad Max (en vervolgen) xXx This is Spinal Tap Easy Rider The last Waltz Waynes World (en 2) Woodstock Singles Shaft Repo Man Rock N'Roll High School Natural Born Killers The Wall Purple Rain American Graffiti Days of Thunder Iron Eagle (en 2) Jumpin' Jack Flash leathal Weapon Live & Let Die Return of the Living Dead Rocky (en vervolgen) The Rocky Horror Picture Show Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

Spawn, meesterlijk vette soundtrack album

Tenacious D- Pick of destiny

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100