Is er bij bioscoop Cinemajestic in Zutphen leeftijdscontrole?

Ik ben van plan om met een vriendin, die op 31-3-'11 16 jaar wordt, naar Black Swan te gaan. Ik ben zelf 16 dus ik zou er sowieso in komen, maar zou er leeftijdscontrole zijn? Ik moet namelijk van verder weg komen met de trein dus het zou erg vervelend zijn als we eenmaal daar zijn en blijkt dat ze niet naar binnen mag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt er aan hoe streng ze in Zutphen zijn. In Enschede controleren ze 2 keer. Bij de kassa en daarna nog bij de trap bovenaan waar de kaartjes gescheurd worden. Geluk moet je ook hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meen je dat serieus? Ik heb er nog nooit van gehoord (maar ik ben dan ook een oudje...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja toch echt, m'n neefje mocht toen niet naar 'Wit licht' omdat je er 16 voor moest zijn. En ook ervaring dat ze t voor de tweede keer vragen bi de trap, omdat misschien een ouder persoon de kaartjes betaald heeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee.. Beetje gemengde gevoelens. Zal ik erop gokken en gewoon gaan of beter niet?

Andere antwoorden (2)

Ik heb nog nooit leeftijdscontrole in een bioscoop meegemaakt. Als jij als 16 jarige de twee kaartjes koopt, dan kom je vervolgens ongetwijfeld samen de zaal in.

Geniet er van!
13 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gezien. En ik denk ook niet dat ze het doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ho trouwens ik heb het wel gehad 1x by paranormal activity