Welke film was dat ook al weer?

Hoe heet die film met John m mcginley (dr Perry Cox van Scrubs) waarin hij een heleboel rollen speelt (een aannemer, een klusjesman, een politieagent, enz)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken de film niet maar misschien dat hij in deze lijst staat? Toegevoegd na 34 seconden:
Oh het is trouwens John C. McGinley ;D Bronnen:
- http://www.imdb.com/name/nm0001525/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom presteert het moderatie team het telkens weer om mijn antwoord in een reactie om te zetten, stelletje *BLEEEEEEEP*, ik heb potverdorie antwoord gegeven, het antwoord staat in de lijst, hoe is dit een reactie!!!! En stuur eens een mail met uitleg ipv zo'n stom standaard bericht!!!! *uitgeraasd* excuses voor de vragensteller, dit moest ik ff kwijt.

Antwoorden (1)

Misschien is het deze?

http://www.imdb.com/title/tt0422774/

Are We Done Yet

Ik raad je ook aan om zijn naam in te vullen bij google dan ga je naar wikipedia en dan zie je een lijst met alle films waarin hij heeft gespeeld daar moet hij tussen staan!