Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik weet de naam van deze film niet meer?

Ik kan me het slecht herinneren, maar het gin over een persoon(een man volgens mij). Die een soort van machine had uitgevonden waarmee die in de tijd kon kijken. Daarna word die gehersenspoeld en weet die er niks meer van af alleen heeft die wel een tas met objecten(7 ofz) deze heeft die zelf gekozen omdat het handig was voor zijn verdere leven. Hij had de hersenspoeling aan zien komen ofzo..aan het eind wint hij de loterij..

Misschien onduidelijk.. Maar ik kan 't me niet meer zo goed herinneren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat is de film Paycheck, met Ben Affleck.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Die film heet boy 7!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Weet je zeker dat die film zo heet? Ik kan geen enkele film met die titel op IMDB vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook niet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
check this: Boy 7
Lourens Blok De onzekere SAM (14) wordt wakker zonder geheugen en gaat op zoek naar zijn verleden. Hij blijkt ex-gevangen van een mysterieuze inrichting, waar zeven jongens via emotie-chips onder controle werden gehouden. Tijdens de speurtocht naar de reden van dit bizarre experiment, leert Sam dat een 'eigen identiteit' zijn meest waardevolle bezit is. Gebaseerd op het gelijknamige boek van Mirjam Mous niet waar dus lijkt mij!!!!!!!!
willie wortel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding