oude kinderfilm gezocht:

niet zeker walt disney maar wel amerikaans... en ik weet ook niet helemaal meer hoe het verhaal ging, maar hij is van tussen de jaren 1980 en 1987.

opa gaat met zijn kleinkinderen - jongen en meisje met 2 blondje vlechtjes - in zijn auto naar een natuurreservaat en daar vinden ze elfjes. de elfjes worden nooit getoond maar blijven lichtknopjes. de opa is ook zo'n soort 'parkranger'.

meer kan ik me er niet meer over herinneren....
iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij komt me vaag bekend voor, maar volgens mij spelen de elfjes niet zo'n belangrijke rol in de film. Ik zoek verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt als het boek Fabelhaven: De vele vlinders en kolibries blijken elfjes en het hele bos blijkt te wemelen van de magische wezens. Opa is namelijk beheerder van Fabelhaven, een soort reservaat voor magische wezens. Sommige zijn goedaardig, anderen zijn ronduit gevaarlijk. En natuurlijk probeert een gevaarlijk wezen de macht te grijpen en de wereld zoals we die kennen te vernietigen. Als opa dan ook nog verdwijnt, staan de twee kinderen voor een enorme uitdaging. Maar naar mijn weten is daar geen film van gemaakt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een animatiefilm of met echte acteurs??

Antwoorden (1)

mary poppins is een oude film die gaat over een vrouw die magie heeft