Hoe heet deze film?

het betreft een al wat oudere film, als ik moet gokken zeg ik uit de jaren 70.
het gaat over een man die zeer fanatiek met modeltreintjes in de weer is, en een complete kamer hiervoor ingericht heeft.
z'n vrouw vermoordt hem, en verwekt hem in het spoorweglandschap.
er volgt een kat en muis spel met de politie, maar de vrouw komt er mee weg.

Toegevoegd na 14 minuten:
verwekt is verwerkt, sorry.

Toegevoegd na 28 minuten:
ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij was het geen engeltalige film, maar duits of scandinavisch?

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snode plannen rieneke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Riekt bekend....is het niet een aflevering van een serie, iets Twilightzone-achtigs ofzo ?
Cryofiel
13 jaar geleden
Rieneke toch - is de brandweerman zó onaardig tegen je geweest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verwekt = verwerkt?
Interessante plot trouwens.
Rieneke1
13 jaar geleden
nee nee, geen snode plannen, mijn brandweerman heeft wel iets beters om mee te spelen ;) het was een tv film, geen onderdeel van een serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk weer zo'n vraag. +

Het beste antwoord

Is het misschien Liebe, Tod und Eisenbahn. Dat is ook een soortgelijk verhaal.
Heb een bron toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Weet je zeker dat het een film was? Ik kan nl deze serie uit 1976 vinden, misschien is dat hem.

En ik hoop dat je 'verwerkt' bedoelt ipv 'verwekt'. Wat een twisted film zou het anders zijn XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, dit is 'm niet, want zo te lezen doen hier veel acteurs aan mee.
deze film speelt zich af binnenshuis, met als enige gasten de buurvrouw die ook in het plot zit, en de politie.
evenzogoed een plus voor het zoeken!
komt dat niet uit ; tales of the unaspeckted van roald dhale.