Wie weet welke film ik bedoel

Mijn vrouw heeft ooit een film gezien. Lijkt een beetje op Step Up en Save the last Dance, maar het was "iets met kinderen"veel meer weet ze ook niet meer, alleen dat ze hem graag nog eens zou zien.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ???

Toegevoegd na 6 uur:
Tot zover bedankt allemaal. Ik heb alle suggesties even bekeken op youtube, Het lijken ons wel leuke films, maar het is steeds niet de film die we bedoelen. Helaas weet ze ook niet meer details van de film te herrinneren. Zal zoeken naar een hooibergspeld worden vrees ik.

Toegevoegd na 1 dag:
Nee, het was zeker niet Fame, sound of music. Het zou take the lead kunnen zijn, die titel klinkt wel een beetje bekend. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Ach..........heeft ook een voordeel zo; zo zie je nog eens een film :-)

Iedereen bedankt weer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Girls just wanna have fun
Mad hot ballroom
Risky business
She's all that

Toegevoegd na 1 dag:
Een tip,februari is bij Net5 dansfilmmaand,elke week 3 avonden dansfilms.Dus ik zou zeggen,haal alvast maar een ruime hoeveelheid popcorn in huis en installeer jullie voor de tv.Met een beetje geluk zit ie ertussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Weet ze er nog iets van? Al is het iets kleins? Misschien dat ze Honey bedoelde, met Jessica Alba.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn heel veel dansfilms en de meeste hebben kinderen
een paar die het zouden kunnen zijn:
-Honey
-Stomp the yard
-footloose
er staan er nog meer op deze site:
http://www.squidoo.com/best-dance-movies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hm.. dansfilm. kinderen... Fame, misschien?
Of waren de kinderen jonger?

Toegevoegd na 11 uur:
Sound of music?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ook eventueel 'Take the Lead' kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
you got served, al zijn dat wat oudere "kinderen"