Hij is o.a. te koop via internet bij Amazon.com.
Als je iemand kent die handig is met downloaden, valt er waarschijnlijk ook wel wat te regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het ook op je computer kijken: http://www.megavideo.com/?d=KG4V846O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij bol.com te koop!

Yours, Mine & Ours | Dennis Quaid, Rene Russo & Sean Faris
Dvd | 1 disk | juli 2007 |

Admiraal Frank Beardsley (Dennis Quaid), een weduwnaar met acht kinderen verhuist terug naar zijn geboorteplaats en loopt daar zijn oude schoolliefde Helen (Rene Russo) tegen het lijf. Zij is weduwe en heeft aan haar huwelijk tien... Meer adviesprijs € 7,99 bol.com prijs € 5,99 je bespaart 25%
Vermoedelijk 6-8 weken.