Hoe heet deze film? Zie beschrijving.

Ik zoek een tijdje een film: Ik weet niet meer precies hoe hij gaat maar op een bepaald moment komen er twee mannen een gebouw uit en dan staat een hele politiemacht ze op te wachten. Ze worden onder schot gehouden met van die rode puntjes. Na een tijdje zegt (waarschijnlijk) de officier iets van "hij is de dader" en dan worden alle lampjes van beide personen op een persoon gericht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet welke je bedoelt.

Het gaat over een training van FBI leden.
en dan in dat huis zegt die ene ik lijdt allen de beste op.
En dan bekent de echte dader alles. En zegt die student FBI of CIA volgens mij dat hij iets van een microfoon heeft geinstalleerd en dat de wereld alles heeft gehoord ofzo. Geef me even en dan heb ik de titel
Moment.. ff denken...

Toegevoegd na 1 minuut:
volgens mij THE RECRUIT !

Toegevoegd na 2 minuten:
ja dat is hem !

De trailer :

Toegevoegd na 3 minuten:
zie 2:10 dat is het stukje dat jij beschrijft.