Herkend iemand deze film?

Ik ben al wekenlang op zoek naar een bepaalde film waarvan ik de trailer jaren geleden heb gezien. De film is al een aantal jaar oud (ik gok tussen de 2 en de 6 jaar)

Het gaat over een meisje dat doodgaat maar toch op aarde blijft omdat ze iets moet doen. Er is een wat oudere jongen bij haar die al lang dit werk doet.

In een bepaalde scene word de jongen, die dus ook dood is, overvallen en beschoten. Als de kogel hem raakt gaat die dwars door hem heen en aangezien hij al dood is kan hij niet nog doder. Toch doet het pijn en hij roept dus: aaah fack that hurts. De overvaller kijkt heel raar en schiet dan nog een paar keer waarna hij de winkel uitrent.

doet dit bij iemand een belletje rinkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat als je de beschrijving op het daarvoor bestemde forum van moviemeter.nl plaats je meer kans hebt op een antwoord. Succes.

Antwoorden (3)

Bedoel je wellicht 'Dead like me'?
rose
13 jaar geleden
tis een beetje in het genre van city of angels, maar daar komt niets in met een overvaller :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt als 'Dead like me'; is later ook een TVserie van gemaakt, natuurlijke met andere acteurs andere toonzetting. TVserie is meen ik wat "humoristischer" (afhankelijk van je smaak), de film wat serieuzer.