Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je in een animatie film voor alle leeftijden iemand worden doodgestoken met een mes?

in de disney film rapunzel word er iemand doodgestoken met een mes.
je ziet ook bloed door zijn shirt heen komen.
mag dit wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
743
Kimath
13 jaar geleden
omg, spoilers! :P
Kimath
13 jaar geleden
ja, dat is wel slim ja, ik heb die film nog niet gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is echt leuk.
Ik ben er vandaag geweest en tot mijn verbazing gingen er alleen maar volwassenen naar toe! Mn vrienden en ik waaren de enige onder de 20

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

nou ik vindt van niet ik vindt het niet normaal als kleine kinderen vanaf 2 jaar zien hoe iemand vermoord wordt is namelijk niet goed voor de opvoeding van het kind
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet echt. Als het echt zou gebeuren dan zou ik direct gaan klagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij moet dit mogen kunnen.

Hans en Grietje worden door hun ouders geloosd in het bos in de hoop dat ze nooit meer terugkomen. En gooien de heks uiteindelijk in het vuur.
Sneeuwwitje wordt vergiftigd door een appel, aangeboden door haar stiefmoeder.
Assepoester word vernederd door haar stiefzusjes.
En zo zijn er nog wel een aantal sprookjes/fantasie verhalen waarin mensen/figuren elkaar iets gruwelijks aandoen.

Het kan niet veel kwaad in mijn mening. Als je kind gevoelig is voor zulke onderdelen in een animatie dan zet je een andere animatie op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit sprookjes voorgelezen gekregen als kind? Ook die hamgen vaak van gruwelijkheden aan elkaar. In een film wordt dit alleen ook nog gevisualiseerd.
En met een mes,is omdat het met een zakdoek zo lang duurt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding