Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom dragen de meeste acteurs in films geen bril?

terwijl ik er veel ken die in hun prive-leven wel een bril dragen. Heeft het iets met hun image te maken ofzo? Of mogen ze van de regisseur geen bril op hebben??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak dragen acteurs/sterren een zonnebril, vanwege het vele geflits van de paparazzi-camera's.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Misschien dat ze het dan met contactlenzen doen. Lijkt me ook behoorlijk lastig om een goeie vechtscene met je bril op te doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen dat je met de opnames erg goed moet letten op de weerspiegeling in de brilleglazen (of is het brillenglazen ?)
Het verbaasde me bij Idols dat een zangeres ging zingen
zonder bril, en later haar bril kreeg toen ze voor de jury stond. Ben je dan mooier zonder bril ?dacht ik toen,
Ik moet zelf tegen mijn zin een bril dragen, lenzen verdraag ik niet (meer). Ik zie liever een foto van mezelf zonder bril dan met bril. Dus ik vind mijzelf zonder bril
er leuker uitzien dan met...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, inderdaad zo is het maar net!
Heleboel acteurs dragen brillen in films. Soms zelfs monturen zonder glazen, heel irritant als je erop let.
Woody Allen en Michael Caine droegen in al hun films brillen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Kwestie van je personage worden. Bij het maken van een film wordt over elk detail nagedacht, en als een bril niet past bij de persoonlijkheid of acties van een personage moet die er ook geen dragen. Contactlezen zijn dan een heel eenvoudige oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met het persoon wat ze moeten spelen, Om nou een of andere boxer te spelen met een bril op lijkt me niet zo handig. En weerspiegeling ook (Was al eerder gezegt?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding