Komt de film Tron:legacy ook in nederland in de bioscoop?

Want... tja ik hoop van wel anders moet ik alles uit de kast halen om hem toch te zien...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, gewoon een half jaar wachten tot het op dvd uit is. Dan kopen of downloaden... Makkelijk zat.
Kimath
13 jaar geleden
In de bioscoop kijken is voor sommige films toch wel een stuk leuker hoor.

Het beste antwoord

Jazeker, deze film komt ook in Nederland in de bioscoop, 26 Januari 2011 om precies te zijn.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, ik zag eergisteren bij ons in de bioscoop de aankondigingsborden staan.
Leuk, jeugdsentiment voor oude spacecowgirls!