Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik samen met mijn vriendin van 15 en een vriend van 18 naar Sint?

Mijn vriendin en ik zijn zelf 15 maar een goede vriend van ons is al 18 zou het dan toch mogelijk zijn om met zijn drieen samen naar sint te gaan? Bij cinetwins of take ten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
844
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveelste vraag over die film ivm de leeftijd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, wat "verboden" is (is dus als je 15 bent) is dan wel heeel aantrekkelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal er zelf nooit heen gaan, maar als ik de verhalen moet geloven is hij meer humoristisch dan horror...(-;

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de Pathé bioscopen is het in ieder geval niet mogelijk, daar moet iedereen ouder dan 16 zijn.

Bij andere bioscopen geldt meestal deze regel:
Een persoon onder de 16 mag met een volwassen begeleider de film zien, wanneer deze met een ID-bewijs kan aantonen ouder dan 14 te zijn.

Wanneer deze regel geldt bij de bioscoop waar jij wilt gaan kijken, mag je er dus in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter van 15 (16 over 3 weken!) mocht er niet in, ondanks dat ze met vrienden was die ouder waren dan 18. Dit was bij de Pathé bij de Arena.
Ze was niet blij.. Maar kregen wel het geld van de kaartjes terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het echt zeker te weten zou ik de bioscoop die je wilt gaan bezoeken van te voren even bellen. Dat voorkomt wellicht een teleurstelling bij de kassa...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje die is wel goed zou ik nooit zelf aan gedacht hebben ;)
Ik heb gisteren gezien dat de controle streng was. Er werden inderdaad mensen geweigerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding