Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

The Cronicles of Narnia, animatie of kostuums?

Is de film nou animatie (met name het grondwerk, vliegende dingen begrijp ik) of is het ook heel veel grime/kostuums?

Het is hoe dan ook een geweldige film maar ik vroeg me dit even af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
637
Kimath
13 jaar geleden
de films zijn wel leuk, maar het is een aanrader om de boeken te lezen, die zijn veel uitgebreider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boeken heb ik jaren geleden al gelezen voor mijn studie engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, waar denk je dat mijn vraag vandaan komt???

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk toch dat het kostuums is hier en daar aangevuld met computerwerk (net als Lord of the RIngs)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

van allebei wat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alles wat, maar wel heel knap gedaan, heb hem net gezien, volgende week het tweede deel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze gebruiken alles door elkaar, alleen ik vind dat de veldslagen beter geanimeerd konden worden, bij the Lord of the Rings bijvoorbeeld zag het er veel beter uit. Maar ik kan niet wachten op deel 3 dat eind dit jaar uitkomt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk over het algemeen toch kostuums maar sommige dingen zoals aslan die leeuw enzo dat dat wel animatie of met de computer gedaan is maar ik denk dat de rest gewoon kostuum en decor is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding