heel erg waargebeurd. Het gaat over de ontwikkelaars van Facebook & ze zijn zelf betrokken bij het maken van de film. De details kloppen misschien niet, maar de grote zijnen zeer zeker wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is niet een waargebeurd verhaal, het script is "verzonnen" er zitten misschien een aantal feiten in, maar het is niet het waargebeurde verhaal van de Facebook oprichter zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is idd gebaseerd op het verhaal over de opkomst en ondergang (op bepaalde vlakken) van de persoon achter Facebook. Net zo waargebeurd als het verhaal over de paashaas dus.