hoe word ik beroemd als een meisje van 11

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je beroemd worden of gelukkig?
Kimath
13 jaar geleden
wie is dat op de foto?
En een hele goeie vraag jammerrr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's Selena Gomez.

Antwoorden (12)

Door mee te doen aan talentenjachten zoals bijv. junior songfestival of door filmpjes van jezelf op youtube te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bij een modellenbureau laten inschrijven en stinkend je best doen.....

Toegevoegd na 10 uur:
Kan natuurlijk als model bij een castingbureau voor bijvoorbeeld filmrolletjes of reclamespots.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als droom 'n lijk worden.
Kimath
13 jaar geleden
11 jarige leeftijd is wel erg jong om met modellenwerk te beginnen, de jongste zijn vaak rond de 14-15 jaar. @DonRoger: een lijk worden? Dat is ook zo'n vooroordeel. Er zijn natuurlijk meiden die zichzelf echt uithongeren, maar de meeste zorgen gewoon hartstikke goed voor zichzelf.
Je moet ook wel, als je niks eet, wordt je huid en haar hartstikke dof en wordt je nergens voor geboekt. De tijd die wij besteden aan werken op kantoor of dergelijke, besteden modellen aan gezond eten, sporten en hun lichaam in vorm houden. Hun lichaam is hun werk.
Door ergens goed in te zijn, en dan vooral iets wat je ook zelf leuk vindt. Dus als je gaat zingen, acteren of wat dan ook, zorg dat je dan doet omdat je zelf plezier uit haalt en niet om beroemd te willen worden. Hard werken en beetje geluk doen de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hyves nemen... en je foto's erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeilreis om de wereld misschien, of uitblinken in een sport.
13 jaar geleden
Door in reclame's te gaan optreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overleef als enige een vliegramp..

Gegarandeerd dat je foto de hele wereld over gaat, je een boek kunt schrijven en in alle talkshows wordt uitgenodigd.
Alleen of dat het waard is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meedoen aan talentenjachten, ergens goed in worden, daar filmpjes van maken en op YouTube zetten. (zingen, acteren, beatboxen, dansen, goochelen, noem het maar op)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn misschien wel goeie antwoorden allemaal .maar je moet niet vergeten dat een heleboel meisjes beroemd willen worden en op jonge leeftijd lukt dat maar een enkele. Dus filmpje op you tube lijkt me een goed idee en kost ook niks. En je kan altijd een paar foto's van jezelf naar castingbureau's sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in je eentje de wereld rond zeilen.
Dan ben je de jongste ter wereld.

Toegevoegd na 16 minuten:
Of een ander record verbreken. Maar dan wel iets wat veel publiciteit trekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't is belangrijk om talent hebben, boven de rest uit steken, en je heel hard in zetten,

maar vooral lol er in hebben dat is het belangrijkste. als je het alleen maar doet om beroemd te worden dan werkt het denk ik niet. je kan beter niet beroemd zijn en er veel lol in hebben dan dat je het niet zo leuk vind maar er wel beroemd in bent geworden;)

om je op weg te helpen doe bijv. mee met junior songfestival als je meer van acteren houd moet je je inschrijven bij een castingbureau, je kan ook modellen werk gaan doen.
als je danseres wilt worden moet je naar een vooropleiding gaan van de dansacademie, maar met dansen word je niet op je 11e beroemd;)

veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eerst lekker je opleiding afmaken en dan kan je altijd nog beroemd worden.
zoiets komt nooit aanwaaien en zul je er weliets voor moeten doen.