Waarom geloven veel mensen niet dat michael jackson vitiligo had?

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarom denken zoveel dat hij zichzelf gebleekt heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat het zo enorm ongelooflijk is, dat men het ook niet heeft kunnen geloven.
Nu blijk zijn zoon ook die aandoening te hebben. Maar dat is dan niet meer belangrijk. Men zal niet meer zeggen "sorry, we hadden het fout, sorry voor al die pijn die we je veroorzaakt hebben".

Bovendien had MJ veel moeite met zijn eigen uiterlijk. Het schijnt dat hij teveel op zijn vader ging lijken, waar hij dus een hekel aan had.

Misschien heeft hij ooit dit advies wel gehad (om zijn uiterlijk via operaties ook te veranderen). Want wie vind het nu mooi om een witte 'neger' te zien. Met dikke lippen, een platgeslagen neus, kroeshaar, bolle wangen, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat hij naast het bleken van zijn huid ook zijn neus heeft laten verbouwen, om zo zijn afkomst te verbloemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat ik dan niet begrijp is dat zijn zus Janet en andere famillie precies dezelfde neus hebben. Is het echt geval zelfde dokter?
Hier is nooit 1 antwoord op te geven. In ieder geval heeft hij de schijn tegen omdat hij een leven leidde dat anders was dan het gangbare. Hij was bekend en zonderling genoeg om onderwerp te worden van mythevorming. Zijn cosmetische operaties hebben ook niet in zijn voordeel gewerkt.