Ik meen in Zürich.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ah, kijk aan, inderdaad Zürich. En nog een leuk buitenhuisje in Nice (zie link).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tina Turner woont tegenwoordig in Europa. Ze woont afwisselend in Zwitserland en Frankrijk en is relatief weinig in de VS. Ze woont samen met haar vijftien jaar jongere Duitse vriend Erwin Bach, met wie ze sinds de jaren ‘80 een relatie heeft.

Toegevoegd na 15 minuten:
Behalve een villa aan de oever van het meer van Zürich heeft ze een landgoed in Villefranche-sur-Mer in Frankrijk. Dat is een dorp, zes kilometer ten oosten van Nice. Op de top van de Mont Vinaigrier, met uitkijk over de Middellandse Zee, staat daar haar tweede huis.
Amadea
13 jaar geleden
Tina woont voor het groot deel van het jaar in Zurich en Zuid-Frankrijk, ook al omdat zij zich beter thuis voelt in Europa dan in de USA. Een rol speelt hier ook in, dat als "Southern Girl" uit de USA, zich beter thuis voelt bij de Europese manier van leven. Tina heeft hier als het ware alle gemakken van de de grote stad, maar ook het platteland is altijd nabij. In Zwitserland bevalt Tina ook, de strikte en ordelijke manier van leven.