Zit de schoonheidspukkel van Madonna links of rechts?

Ik heb morgenavond een jaren '80 feestje en ga verkleed als Madonna. Ik wil ook de make up passend hebben inclusief haar schoonheidspukkel.. Zit ie links of rechts op haar gezicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Rechts (vanuit Madonna gezien), halverwege tussen het midden en haar rechter mondhoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heeft haar schoonheidspukkel (moedervlek noem ik het) weg laten halen of ze schminkt 'm tegenwoordig weg, want op oude foto's heeft ze 'm nog maar op recente foto's is 'ie foetsie. Hij zat destijds (vanuit haar gezien) rechts.