Is kim feenstra nou werkelijk doof waar door ze anders praat of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja Kim Feenstra heeft een oorafwijking. Waardoor ze zich zelf minder hoort. Daardoor praat ze anders als iemand anders waarbij het gehoor wel in orde is. Nu te zien en te horen in expeditie robinson

ze kan dan misschien wat aan het gehoor hebben maar ze praat mij teveel met een gemaakt accent wat niet door doofheid komt.

In een aflevering van Holland's Next Top Model zei ze zelf dat haar stem anders klinkt doordat ze slechthorend is, volgens mij door een ongeluk als klein kind. Het is dus in ieder geval geen loze roddel, aangezien ze dit zelf vertelt in die aflevering. Ik kan me niet voorstellen waarom ze het zou zeggen als het niet waar is, dus ik ga ervan uit dat klopt.

Die Kim is zo gek nog niet en heeft tenminste "ballen". En dat ze doof is kan die meid niks aan doen. Trouwens als je niet teveel op haar spraak let merk je er niks van. Sommige beter horende mensen kletsen n stuk dommer, en dan over stemmen en uiterlijk maar niet te spreken. Gasten die hier zich zo afreageren op n ander zouden eens in de spiegel moeten kijken of misschien durven ze dat niet. Ik denk dat het jaloezie is.

Bronnen:
doof.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100