Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is Justin bieber zo interessant voor iedereen?

Meisjes willen hem trouwen. Jongens op hem lijken. WAAROM?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben het met je eens, loenie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil niet op hem lijken. Misschien moet je niet zomaar woorden als iedereen en altijd etc gebruiken.
Annswers
13 jaar geleden
nee nee nee nee houdt dan nooit op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha bij mij in klas vind iedereen hem maar een homootje dat op een achtjarige lijkt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel meisjes rond een leeftijd van 10 jaar vinden hem knap.

Het meeste bekeken liedje op youtube is van hem met over de 300 miljoen views. Daarom is het meerdere deel van mensen die hem kent een "hater" omdat ze het geen echte muziek vinden.

De publiciteit voor Justin Bieber is dus alleen zo groot omdat de groep die hem niet mag onder elke ander youtube filmpje zet dat justin bieber gay is en dat ze naar echte muziek moeten luisteren.

Toegevoegd na 2 minuten:
neem bijvoorbeeld de link die ik heb toegevoegt:

tada eerste 2 hoogst gerate reacties wat ik toevallig luister komt het woord Justin Bieber in voor.

In elk muziek filmpje zie je wel in een reactie Justin Bieber voorbij komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hij is alleen interessant voor pubers. Voor meisjes omdat hij 'hot' is, leuke liedjes maakt, goed kan zingen en geld heeft...

En jongens willen graag op hem lijken (wat ze altijd ontkennen) omdat ze dan ook hordes gillende meisjes achter zich aankrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat hij een idool is voor vele.
en wat bekend is... trekt aandacht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat meisjes hem zo knap vinden.
En als meisjes hem knap vinden , willen jongens op justin bieber lijken zodat zij ook aandacht krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is gewoon een nieuwe ster aan de horizon, als hij straks ouder wordt en iedereen hem al kent is hij weer ouderwets en waardeloos zoals de meeste nieuwe sterren van vandaag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwestie van slechte smaak. Jongens willen op hem lijken om zo meer aandacht van de andere sekse te krijgen (hoewel, niet alle jongens hoor, veel meer jongens vinden hem nogal een nicht). En er zijn net zo veel haters. Neem maar eens een kijkje op Youtube, bij de reacties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de jongen is een tieneridool geworden en geef eerlijk toe bij hem komen er mooie klanktonen uit ik zelf vind hem niet interresant maar zijn stem is wel interresant (Ps. me ma vind hem ook leuk en ze is al 67jaar) justin bieber krijgt van mij een goede kan hoe jonger iemand begint hoe beter voor de toekomst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net het filmpje van @paladino gezien.
De muziek is niks en de jongen zelf is onbeduidend.
Dan kijk en luister ik duizend maal liever naar Bon Jovi of Axel Rose, hoewel die natuurlijk al stokoud zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach dat is nu omdat het populair is maar die muziek lijkt me niet blijvend dus denk dat die hype wel weer voor bij gaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding