Omdat God vond dat het het juiste moment was...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een goeie.

Andere antwoorden (6)

Hij had van zijn lijfarts Conrad Murray een overdosis medicijnen gekregen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook zou Conrad Murray veel andere dingen fout hebben gedaan. Michael Jackson had al veel lichamelijke klachten die tot iets ernstigs konden leiden. Ondanks dat liet Murray Michael vaak alleen.
En op het moment dat hij weg was, kreeg Michael Jackson een hartaanval, door de overdosis medicijnen. Toen Murray een half uur nadat Michael een hartaanval kreeg weer eens ging kijken, ging hij Michael reanimeren op zijn bed. Reanimeren op bed heeft geen enkele zin, omdat het lichaam alleen maar het matras in wordt geduwd, en er wordt geen enkele druk uitgeoefend op de borstkas.

Pas na een halfuur van reanimeren en medicijnen indienen werd een ambulance gebeld. Maar toen was het al te laat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is inderdaad gestorven door een overdosis medicijnen; men zegt dat Michael medicijnverslaafd was. Op Wikipedia kun je mveel info vinden over zijn leven en dood:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(zanger)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan een overdosis propofol, toegediend door zijn arts Conrad Murray
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Michael was verslaafd aan verschillende soorten medicijnen.
Omdat hij de baas was over zijn lijfarts, die alles deed wat Michael zei en wilde, heeft hij op een goede dag teveel medicijnen ingenomen. Hij zal er vast wel voor gewaarschuwd zijn, maar Michael was de baas.
Hij heeft toen een hartstilstand gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij er genoeg van had......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ie dood ging.