Hoe heette het tv programma in 2023 waarbij ze moesten racen om ergens op een plek te komen?

Waarbij ze in de finale volgens mij naar een gouden Boeddha moesten zoeken en op een klepel moesten slaan , en moesten gaan liften om op de plek van bestemming te komen, het waren 2 bekende vrouwen in de finale.. ik kom echt niet meer op de naam en de gezichten, ik weet wel dat ik het een leuk programma vond

3 weken geleden
in: Televisie
VraagAntwoord66
3 weken geleden
Tv, videoland, Netflix? Hoe laat kwam het? (Primetime, overdag). Echte meisjes in de jungle is vorig jaar uitgezonden?
Antoni
3 weken geleden
Misschien bedoel je Race Across The World, in 2023 uitgezonden door RTL4 en gepresenteerd door Martijn Krabbé. Maar in dat programma zaten niet twee vrouwen in de finale.

Geef als eerste antwoord