Wie staan er afgebeeld op onderstaande foto?

Ik ben er vrij zeker van dat de ene Redman is (Reginald "Reggie" Noble ), maar de andere daar ben ik niet zeker van.

Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst Method Man en Redman, maar ik ben er niet zo zeker van, te meer daar ik denk dat Redman een veel lichtere huidskleur heeft en er anders uitziet. Dus ik ben nu nogal verward.

Het beste antwoord

Busta Rhymes en Method man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 van rechts naar links welteverstaan. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.

Andere antwoorden (1)

Nee, dat is Busta Rhymes (vroeger lid van The Leaders of the New School, en van de meest creatieve Hip Hop groepen uit begin jaren 90 IMHO).

Toegevoegd na 52 seconden:
En links is Method Man inderdaad.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik kon het niet laten mijn favoriete nummer van The Leaders of the New School toe te voegen. :) Laatste vers is van Busta Rhymes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor zeekers.. en natuurlijk je aanvulling :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Bedankt voor je antwoord en toevoeging.