Wat houd backstage in?

Hey wat houd backstage en meet and Greet voor een concert in?
Ik ga naar een concert aankomende maandag waar je op de merchandise booth backstage + and meet and Greet pasjes kunt kopen wat houd Zo een pasje in?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Hallo!
Back stage betekent hetzelfde als ''achter de schermen''.
En met een Meet & Greet pasje kan je de diegene waarvan je naar het concert gaat ontmoeten / samen een foto maken / een knuffel geven etc.
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord, veel plezier alvast!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt!
Vindt zo een meet and Greet meestal voor of na de show plaats?
Dus achter de schermen?
Betekend dat ook dat ik ook toegang heb tot de kamer waar de artiest zich bevindt voor de show? In ze kamertje waar ze nog even wat freestyle hangen etc?
En zo een merchandise booth vindt wanneer vindt dat precies plaats hoeveel uur voordat de show begint?
anneliez
6 jaar geleden
meet en greet is na de show. reken er niet op dat je toegang hebt tot de artiestenvertrekken. meestal is het gewoon een aparte ruimte, waar de artiest komt.
Voor de rest gewoon even bellen/ mailen met het betreffende theater waar het allemaal plaats vindt