Heeft iemand een ingekleurde foto van Michael Jackson van zijn laatste jaren?

Met ingekleurd bedoel ik de huidskleur die hij had in het begin van zijn leven. Ik wil gewoon eens zien of hij echt zo veel veranderd is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ja ik weet dat hij veranderd is, maar als de huidskleur niet veranderd ziet hij dan nog uit als een herkenbare Michael Jackson?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Eigenlijk is Michael niet zoveel veranderd, en als hij zegt dat hij enkel 2 operaties aan zijn neus had en 1 aan zijn kin, dan geloof ik dat. Make-up, andere kapsels en natuurlijk de vitiligo zorgden ervoor dat hij er heel anders ging uitzien, maar qua gezichtsvorm veranderde er niet veel. Hier het bewijs:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb inderdaad altijd de indruk gehad dat zijn kapsels en kleding voor ene groter verschil verantwoordelijk waren dan je soms moest geloven. Deze foto's tonen dat vrij duidelijk - al is de eerste al niet meer helemaal naturel.

Andere antwoorden (3)

Kijk maar eens hoe hij is veranderd.

Toegevoegd na 30 minuten:
Al was zijn huidskleur hetzelfde gebleven, dan nog was de verandering te groot om de 'oude' Michael Jackson te herkennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het volgende filmpje kan je zien hoe Michael Jackson er uitgezien zou kunnen hebben als hij geen huidziekte had gekregen en geen plastische chirurgie had ondergaan....:
http://www.youtube.com/watch?v=eNZbFfDbwR4
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben wel heel duidelijk foto's van zijn broer gebruikt voor de veroudering ,want normaliter wordt een neus niet zo veel breder volgens mij. Eerder langer.
In aanvulling op het filmpje, hieronder een foto van hoe Michael Jackson er op zijn vijftigste uit zou hebben gezien als hij geen plastische chirurgie ondergaan had, en geen vitiligo had gekregen.