Wie is dit op de foto?

Wie kent hem

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie niemand op de foto.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je degene op het schilderij bedoeld, die lijkt het meest op Pater Pio. Op wikipedia vind je meer info over hem.
Castle
6 jaar geleden
Obi Wan Kenobi?
samaiphon
6 jaar geleden
hij lijkt ook sterk op Bin Laden maar dat zal hij waarschijnlijk niet zijn!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vind het meer lijken op Barack Obama, maar dat zal wel aan mij liggen
Erna55
6 jaar geleden
http://www.heusden-zolder.eu/default.aspx?p=10649
pater Pio.

Antwoorden (1)

Volgens mij is dat Pater Pio. Een Italiaanse kapucijner pater die in 2002 heilig werd verklaard, maar al tijdens zijn leven door vele mensen vereerd werd. Regelmatig werden wonderen gemeld en hij had zichtbare stigmata (wonden,zweren op dezelfde plaatsen als welke bij Christus tijdens de kruisiging zijn toegebracht.