Leeft de moeder van Hugo Borst nog?

Sinds een paar dagen lees ik weer het AD. Na een hele tijd geen krant te hebben gehad. Het viel me vandaag op dat er geen stukje over zijn moeder in de bijlage stond. Is de moeder van Hugo overleden?

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik kan op internet niets vinden.

7 jaar geleden
5.5K
Rieneke1
7 jaar geleden
Staat me bij dat Hugo om andere redenen even gestopt was met schrijven over z'n moeder.
Pieterke
7 jaar geleden
Oke, bedankt.

Het beste antwoord

Voor zover bekend leeft zij nog. Maar Hugo schrijft deze zomerperiode niet over zijn moeder in de zaterdagbijlages van AD en Gelderlander omdat hij nu in Frankrijk is voor verslaggeving over de Europese Kampioenschappen Voetbal. Het staat mij bij dat er in het voorlopig laatste artikel stond dat hij begin september weer over Ma gaat schrijven.
Amadea
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt.