Wie zijn deze twee zingende meiden?

Zo aan de foto te zien zou het best wel een tijdje geleden kunnen zijn, maar ik heb geen idee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn de Duitse zusjes Gitti en Erica, ze zongen in de jaren 80 de titelsong in Duitsland van de tekenfilm Heidi. Een van heeft geprobeerd een carriere als popzangeres te beginnen, maar was niet zo groot succes. Nu vormen ze weer samen een Schlager-volksmuziekduo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, je bent een kanjertje. Uit die hoek had ik het niet verwacht, dacht meer aan Nederlandse zussen.
Bedankt en +11

Andere antwoorden (2)

De Zingende Zusjes Marry en Thea Verheij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar ik denk niet dat dit goed is, als ik daar foto's van bekijk op Google. Ze moeten trouwens ooit in de top-40 hebben gestaan en dat hebben zij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
humm... ok, kun je wat meer van wat je al wel over ze weet delen met ons? dat vergemakkelijkt het zoeken.
Ik zat te denken aan Hepie & Hepie, die in 1980 in de Top 40 stonden met "'k lag op mijn kussen stil te dromen".