Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er zijn gisteren foto's in een blad verschenen van Sylvie vd Vaart met een kaal hoofd. In welk blad was dit?

Zo zou ze uitzien nadat ze chemotherapie en bestraling kreeg. Het schijnen dus bewerke foto's te zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
900
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom wil je deze onzin weten??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik vraag: wat vindt je ervan, dan wordt de vraag door een moderator verwijdert. Nu kunnen ze dat niet, want het is nu kennisvermeerdering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sluw...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Party, een roddelblad.

En ik heb er geen woorden voor , wat een rotstreek
om dit te doen! Heel erg..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is volstrekt respectloos dat ze deze foto op die manier hebben geplaatst. Ook al is het erg gemakkelijk om een montagefoto te maken. Dan nog vind ik het absoluut een grote regelrechte aanval op een ieder die met chemo te maken heeft...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is uiteraard smakeloos en hardvochtig. Maar aan de andere kant kan je niets anders verwachten van dit soort pulpblaadjes. Het drijft op onbenullige, absurde, zinloze roddel en achterklap en het verkoopt als een tierelier!

Toegevoegd op 25-06-2009 10:58:41
blad is Party
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de mensen die zo'n blad kopen en lezen erger. Ik deel hierbij de mening van Raoul Heertje, die het prachtig had verwoord in Dit was het Nieuws, wat mij betreft het nieuwe tv-moment van het jaar: http://www.youtube.com/watch?v=7sUEsHDhSZU

Oh ja, antwoord op je vraag: Party blijkbaar, aan eerdere antwoorden te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad walgelijk om iemand zo met een ziekte te confronteren, dit had nooit mogen gebeuren.

Maar laten we ook niet vergeten dat als de dames mooier worden gemaakt met Photoshop, daar ineens niemand meer bezwaar tegen heeft.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste is echter veel minder shockerend ..
Sylvie heeft op de Duitse tv (ze is daar erg populair) in een interview over het ontdekken van haar ziekte en hoe ze daartegenover stond, oa. gezegd, dat als ze haar haar zou moeten verliezen, dat dat dan maar moest, dat dat niet hetgeen was wat haar nu het meeste bezighield.
Party is daar op deze onsmakelijke manier op ingesprongen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste is het grote probleem van al die bladen. Maar zolang men ze blijft lezen, zullen ze blijven verschijnen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding