Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Omdat ze dat tijdens zo'n rijtoertje ik weet niet hoelang vol moeten houden ; dan ga je ECHT niet de hele tijd enthousiast naar iedereen lopen zwaaien ; tegen de helft van de rit kun je geen arm meer omhoog krijgen.

Nee, dat heet koninklijk wuiven. En het is nog een hele kunst om dat er een beetje spontaan uit te laten zien. Is het ook niet natuurlijk. Maar voor de camera (en de omstanders) ziet het er wel aardig uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1 voor dat lied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, geweldig is-ie. Mijn favoriete uitvoering is trouwens die van VOF de Kunst.

Andere antwoorden (7)

ze zwaaien lichtjes, als ik de hele dag moest zwaaien zou ik ook niet uitbundig zwaaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net als het praten gaat dit statisch, je moet je toch onderscheiden als je het zooitje in theorie moet leiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van veel computeren kun je een muisarm krijgen nou weet ik niet of de term zwaaiarm bestaat maar ik denk dat je knap last van je arm zou kunnen krijgen als je de hele dag uitbundig zou zwaaien.
Dus licht zwaaien om ellende te voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar worden ze op getraind. Bovendien is het een methode om je te onderscheiden. Ze willen dat je ze herkent aan hun zwaaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het hele deftige mensen zijn en die zwaaien anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof me, ALS jij zwaait trek je geen volle zalen. Hooguit zwaai je enthousiast na een avondje de visite uit: blij dat ze eindelijk zijn opgepl.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voordurend zwaaien zorgt voor een enorme belasting van de polsen. Vandaar dat mensen van het koninklijk huis wuiven. dat is minder belastend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding