Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Daar woonde hij in december 2014, maar of dat nu nog zo is?
Antoni
10 jaar geleden
Ja, volgens het bericht van 26 februari 2015 op deze website http://www.tmz.com/2015/02/26/justin-bieber-new-home-beverly-hills-house-photos/ heeft hij de glazen villa weer verlaten en is hij daarna weer een ander huis gaan huren.
Als je belooft hem niet te stalken . Ik heb ook een oost adres in NY . Ps Sante Monica is iets boven L.A. Via de kust weg te bereiken .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O ik had het adres bij gevoegd . Dan maar schrijven . Komt er aan .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Adres : Prado , De la felicidad . Santa Monica , mountains Cala bas as , CA 91302 . Google nieuw adres Justin B . Dan krijg je ook een foto vh huis .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze gaan toch niet zomaar zijn adres op internet zetten?
Antoni
10 jaar geleden
Volgens het bericht van 26 februari 2015 op deze website http://www.tmz.com/2015/02/26/justin-bieber-new-home-beverly-hills-house-photos/ heeft hij het huis in Calabasas al weer verkocht. Sindsdien heeft hij drie huizen gehuurd. Van het laatste huis staan foto's bij het bericht op die website.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik haal de info van Google onder nieuw adres J. B. Er staat bij nieuw adres . Uit de bladen begreep ik dat J B. Excuus gemaakt heeft bij z'n oude buren en in de toekomst het btr zou gaan doen . En ja dat het zo zwaar is voor hem zo jong en dan zo veel geld .
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing