ik wil een op een concert iets doen met heel de zaal, hoe kan ik regelen dat alle mensen die tickets hebben deze printpapieren ontvangen?

op het concert van violetta op 16 augustus, wil ik tijdens een liedje één grote tekening vormen met heel de zaal, dormiddel van allemaal papieren op te steken, hoe kan ik er voor zorgen dat ik alle mensen die een ticket hebben gekocht bereik?

(zie bijgevoegde bestand voor alle info)

Toegevoegd na 2 minuten:
hier de info uit het bestand:
Ideetje Violetta Live concert 16 augustus 2015
Omdat dit concert de afscheidstournee is van Violetta , willen we hen bedanken voor wat ze voor ons betekent hebben. En we hadden volgend idee:
Met het hele sportpaleis zouden we tijdens het liedje ser mejor (bijvoorbeeld) de cast willen verassen.
We zouden allemaal samen een grote afbeelding willen vormen (iedereen zou dus een deeltje van onderstaande tekst moeten vormen).
Iedere persoon krijgt een gepersonaliseerd stukje, met op de achterkant de stoel en de rij en de blok waartoe dit behoord (de plaatsen van zijn/haar bestelde tickets) op in zijn mailbox, het is de bedoeling dat iedereen zijn geprinte stukje meebrengt. Tijdens een van de liedjes steken we dan allemaal tezamen ons papier omhoog, zodat het één grote tekening vormt. Hiermee willen we voor de cast een onvergetelijk en prachtig moment creëren. Dit is een ideetje dat al een tijd in mijn hoofd spookt, volgens het principe; small country, big V-lovers.
De meeste mensen zullen gewoon een roos papier moeten printen (allemaal dezelfde kleur roos), maar een deeltje moet tekst vormen (deze mensen krijgen een ‘speciaal’ deel)

+ foto

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
8 jaar geleden
Jij hebt geen toegang tot de database van mensen die een ticket hebben (gelukkig niet)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee maar is er een bepaalde manier om op de site van de ticketverkoop een advertentie te zetten? of op hun Facebookpagina?
Ritsuka
8 jaar geleden
Op de ticketpagina in elk geval niet, op een facebook fan pagina misschien wel

Het beste antwoord

Hi!

als je een plattegrond hebt van de zaal kan je bedenken hoeveel papieren je nodig hebt en hoe groot.. dan voordat de show begint de papieren uitdelen op de juiste plaatsen.

Een beter alternatief is verschillende lakens aan elkaar naaien en het er heel groot op laten schilderen, oprollen en tussen de stoelen leggen.. als het moment dan daar is rol je hem uit over de mensen heen.. snel, simpel en hoogst indrukwekkend! Beter dan blaadjes die misschien niet aansluiten ;)

Wel zou ik iedereen even informeren voordat je het doek afrolt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Denk je dat papier niet mooi gaat aansluiten als je een foto probeert te vormen? En hoe kan je z'n doek vervoeren?
Mvg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zou je eerder de zaal in moeten dan de rest van de kinderen.
Ik kan je nu al garanderen dat je dat niet voor elkaar gaat krijgen.
En nadat de deuren zijn geopend in een uur tijd 24.000 prints uitdelen gaat je ook niet lukken.
Niet om je te ontmoedigen, maar mijn advies zou zijn: geniet gewoon van de show en richt daar je aandacht op. Overigens kan je voor slechts € 520,- handjes schudden met Martina en met haar op de foto...
Antoni
8 jaar geleden
De kans is groot, dat, als het allemaal al lukt, het resultaat niet goed te zien is door de optredende artiesten, bijvoorbeeld door de belichting in de zaal. Dan lijkt er wel iets te zijn bereikt, maar het werkelijke doel, de cast verrassen, is dan niet bereikt.

Andere antwoorden (2)

Die gegevens zijn beschermd, dus dat gaat je niet lukken.
Misschien kan je een clubje bij mekaar krijgen via bijvoorbeeld Facebook.

Je kan eventueel nog proberen deze prints uit te delen als de kinderen nog bij de ingang staan te wachten tot de deuren opengaan.

Toegevoegd na 33 minuten:
De laatste optie lijkt me overigens erg onpraktisch, omdat je inderdaad moet weten wie waar zit.

Toegang tot de mail van alle kinderen die naar dat concert gaan krijg je simpelweg niet. Via Facebook kinderen charteren die aan je actie willen meewerken lijkt me dan nog de enige optie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is de enige haalbare optie, dat je zelf alle stukjes uitprint, contact opneemt met de concertzaal om zelf vooraf per zitplaats het goede papier neer te
leggen en bij binnenkomst (en via social media) duidelijk aangeeft wat de bedoeling is met het papier op hun stoel.
Op een andere manier ga je niet iedereen bereiken en krijg je ''gaten'' in je tekst.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Wat de bedoeling is, kan op de achterkant van ieder blad papier worden vermeld. De kleur hoeft niet te worden geprint: de vraagsteller kan gewoon gekleurd papier kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En stel nu dat ik alleen het middenplein. (2087 mensen ofzo) dit laat doen en de rest lichtjes laat opsteken, is dat haalbaar? En ik vorm gewoon we love you doormiddel van een andere kleur papier?